من طراح و معمار داخلی هستم و پروژههای خود را بر اساس سبکهای معماری طراحی میکنم.
مهارتها
AutoCad
Revit
زبان ترکی
کار تیمی
نظارت
ساخت و اجرا
مناطق ارائه سرویس
همه استان ها
گالری پروژهها
همه فیلترها
کاربری
سبک
۵ پروژه از ۰ پروژه
۵ / ۱
کلینیک زیبایی
10
مطب زیبایی
۷ / ۱
مسکونی
18
پروژهی مسکونی طراحی شده با هدف ایجاد فضایی گرم و دلنشین همراه با حسی از لوکس بودن.
در این پروژه، تلاش شده تا با حفظ احساس راحتی و صمیمیت خانه، ویژگیهای لوکس نیز به طور هماهنگ در فضاهای مختلف گنجانده شود.
استفاده از آیتمهای شخصیسازی شده نه تنها به کاربردیتر شدن فضاها کمک کرده، بلکه ویژگیهای خاص و منحصر به فردی را به هر بخش از خانه اضافه کرده است.
این ترکیب از زیبایی، کاربرد و اصالت، فضایی منحصربهفرد و هماهنگ ایجاد کرده که به نیازهای شخصی ساکنان پاسخ میدهد.
۴ / ۱
رستوران سنتی
12
پروژهی «رستوران سنتی» طراحی شده با الهام از فضای سریال معروف ایرانی شهرزاد، که هدف آن ایجاد حس و حال همان دوران با استفاده از المانهای قدیمی ایرانی است.
در این پروژه، توجه ویژهای به جزئیات شده تا فضایی با اصالت و روایتگر تاریخ و فرهنگ ایرانی خلق گردد.
این رستوران در فودکورت یک مجتمع تجاری واقع شده است و به منظور جلب توجه دیگر بازدیدکنندگان، طراحی آن به گونهای صورت گرفته که از خارج قابل مشاهده باشد. استفاده از شیشه در بخشهایی از طراحی نه تنها ارتباط بصری با سایر فضاها برقرار میکند، بلکه به جذابیت و تمایز آن در میان سایر فضاهای فودکورت میافزاید.
۶ / ۱
اداری
16
پروژهی طراحی داخلی «آفیس با یک رویکرد هنری» با هدف ارتقاء ارزشهای هنری در فضای کاری طراحی شده است.
در این پروژه، تلاش شده تا از آثار هنری متنوع (آرت پیسها) استفاده شود تا فضای کاری به فضایی پر از الهام و خلاقیت تبدیل گردد.
توجه ویژه به هنرهای مختلف و بهرهگیری از مصالح طبیعی موجود در طراحی، بخش دیگری از اهداف این پروژه بوده است. استفاده از این مواد نه تنها به ایجاد فضایی زیبا و ماندگار کمک میکند، بلکه ارتباطی عمیق با طبیعت برقرار میسازد و فضای کاری را از نظر زیباییشناسی و عملکردی غنیتر میکند.
۵ / ۱
فروشگاه کودک حسونه
14
پروژهی حسونه فضای فروشگاهی است که برای کودکان دختر و پسر طراحی شده است.
هدف اصلی در این پروژه، ایجاد فضایی بود که در آن از رنگها به شکلی استفاده شود که نهتنها حس دخترانه یا پسرانه به فضا ندهد، بلکه با ایجاد تعادلی در رنگها و فرمها، جذابیت یکسانی برای هر دو گروه جنسیتی فراهم کند.
همچنین سعی کردیم تا طراحی داخلی و هویت برند با هم همراستا و هماهنگ باشند بنابراین در طراحی فرم فضا، از هویت برند که به شکل فیل است الهام گرفته شد.
هندسههای ساده و قابل تشخیص، نه تنها هویت برند را تقویت میکند بلکه حس کنجکاوی کودکان را برمیانگیزد و آنها را به کشف بیشتر فضا تشویق میکند.
علاوه بر این، طراحی المانی از حروف برند به گونهای انجام شده که در نگاه کودک ممکن است به شکلهایی چون موشک، برج دیدهبانی یا خانه درآید، که این امر به جذابیت و تعامل بیشتر کودکان با محیط کمک میکند.